„Go-go-go-go!”
26,25,24,23… az igazi játszma még nem kezdődött el, de a tűzharc megkezdéséig
tartó 30 másodperc sebesen pörög visszafelé és fegyvered pirosan villogó
vértedhez szorítva lélek vesztve rohansz, hogy biztonságos fedezéket találj
magadnak, amely fontossága megpecsételheti az egész játékmeneted. …3,2,1 „Go!”
Elkezdődött! Csend, a feszültég szinte tapintható a
levegőben, a pályán senkit sem lehet látni, sikerült mindenkinek fedezékbe vonulnia.
Koromsötétség vesz körül, majd hirtelen felvillannak a fények, beindul a
lüktető zene, érzed, hogy a pulzus számod átveszi a zene dübörgő ritmusát,
fegyvered kézhez kapod, az ujjaid pattanásig feszülnek a ravaszon, s csak a
megfelelő pillanatra vársz, hogy meghúzd. És akkor bevillan a kékfény, az
ujjaid reflexszerűen megrántod és hallod „Well-done!”… sikerült kilőni az első
ellenfelet, de a hajsza csak most kezdődik igazán… a menedéked többé nem
biztonságos, hisz a lövésnél nyilvánvalóvá vált kiléted. Pozícióváltásra
kényszerülve rohansz a terem túlsó végébe a csúszdák, labdaház és a felfújható
gumivárak között szlalomozva, hogy elkerüld az ellenfél célirányított sorozat
tüzét, de egyszer csak megszólal a hang „Don’t give up!” Kilőttek, a „halál” 6 másodpercig
tart, mellényeden kialszanak a fények és fegyvered harcképtelen, viszont nem
állsz meg, mert ez alatt az értékes 6 másodperc alatt eléred az újabb fedezéket,
ahonnan újabb tüzet nyithatsz az ellenfélre. A pályán egyre több piros és kék
ember mozgolódik, az első perc adta kezdeti védelem felbomlik, a rejtekhelyek
mind felfedezni látszódnak és megannyi harcra kész lézerfegyveres oson vagy
rohan a pályán, hogy minél több ellenfelet leterítsen. Óvatosan besurransz a
hátsó csatatérre és tűz „Well-done!” de a diadalünneplésre nincs idő, rohannod
kell tovább, érzed, hogy az ellenség a nyakadban lohol. Felkapaszkodsz a
mászóházra… egy emelt, meg még egy… egy akadály, egy boxzsák, háló, zsákutca.
Vissza, jobb kanyar,boxzsák és még egy boxzsák! A vadászat kemény! Egy
macska-egér harc, amiben a szerepek oda-vissza váltakoznak! A cél, hogy te
legyél a vadász és ne a zsákmány… 15 kemény perc küzdés, teljes összpontosítás,
de nem félsz! Csak mész előre, nincs megállás, csak akkor nyerhetsz, ha menthetetlenül
küzdesz! Még rengeteg „Don’t give up !-ot” és „Well-done!”-t hallasz, míg
megszólal a „Gameover!”
A harcnak ekkor vége! Te tudod, hogy mindent megtettél
a győzelem érdekében. Tested teljes verejtékben úszik, legalább 2km-t futottál
és minden csúszda, játszóház és vár akadályt legyűrtél és számtalan kék
játékost „leterítettél”. A játék élménye magáért beszél! Az ellenfelek most már
újra barátok és már együtt masíroztok az eredményjelző táblához! Nyertünk! „Well-done!”-
kiáltja a piros csapat, majd mindenki a kisbüfé felé veszi az irányt, ahol
pótolja a hirtelen energiaveszteséget és rövid élménybeszámolót tart a csatát
csak kívülről szemlélőknek. Közben kézhez kapod az pontozó okleveled. A kemény
harc eredménye talált lövések vs. téged ért lövések aránya nálam 68-99, ami a
18ból az 5. helyhez volt elég. A cél: fordított arány és az 1. hely!
Találkozunk a következő megméredtetésen a Lasermaxx-Centerben, a Bogi Parkban! Felkészültél?
Kubis Viktória
No comments:
Post a Comment